Formularze Specyfikacji można otrzymać w siedzibie Zamawiającego pok. 22 po wpłacie kwoty 50,00 zł z VAT .
Wpłaty należy wnosić tylko poprzez przelew środków pieniężnych na konto Spółdzielni
nr 80 1020 2472 0000 6902 0018 2428 w PKO BP S.A. o/Wodzisław Śl. z dopiskiem
„Remont instalacji elektrycznej 2016”
Do kontaktu z oferentami którzy zakupili specyfikacje w sprawie udzielania informacji
i wyjaśnień wyznaczony jest Pan Dariusz Kowalski tel: 32 4282777
__________________________________________________________________________
Termin składania ofert – do 24.03.2016 r. do godz. 1200 w sekretariacie Spółdzielni.
W przetargu mogą brać udział tylko oferenci którzy zakupili specyfikacje.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia bez podania przyczyny.