Ofertę należy sporządzić według Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Formularze Specyfikacji można otrzymać w siedzibie Zamawiającego pok. 25 po wpłacie kwoty 50,00 zł. z VAT za jedną specyfikację. Wydawanie Specyfikacji nastąpi po wpłynięciu środków pieniężnych na konto Zamawiającego.
Wpłaty należy wnosić tylko poprzez przelew środków pieniężnych na konto Spółdzielni
nr 80 1020 2472 0000 6902 0018 2428 w PKO BP S.A. o/Wodzisław Śl. z dopiskiem:
„Remont galerii os. Dąbrówki”
Do kontaktu z Oferentami którzy zakupili specyfikacje w sprawie udzielania informacji i wyjaśnień wyznaczony jest Pan Krzysztof Rduch – tel. 32 428 27 40 i Pan Dawid Zawidniak – tel. 32 428 27 35.
__________________________________________________________________________
Termin składania ofert – do 23.08.2016r. do godz. 1200 w sekretariacie Spółdzielni.
W przetargu mogą brać udział tylko Oferenci, którzy zakupili specyfikacje.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.