DZIAŁ OBSLUGI KLIENTA:

członkowsko-mieszkaniowy:

32 428 27 55

rozliczeń z członkami:

32 428 27 54

W ten prosty sposób w dowolnym czasie i miejscu będą Państwo mogli dokonać sprawdzenia i analizy kosztów utrzymania mieszkania. Znacznie skróci to Państwa czas pozyskiwania niezbędnych informacji.

Osoby chętne zapraszamy do odwiedzenia Biura Obsługi Klienta z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Kard. St. Wyszyńskiego 43 w celu odebrania identyfikatora oraz hasła dostępu do własnej kartoteki. Tam też uzyskają Państwo pełną informację jak korzystać z e-kartoteki.

Zapraszamy w godzinach od 8:00 do 14:00, a w poniedziałki do 16:00. Wówczas to będą Państwo mieli możliwość praktycznego zapoznania się z funkcjonowaniem e-katoteki, korzystając z pomocy pracownika działu obsługi klienta w celu dokonania pierwszego logowania.


wrz 15

Spółdzielnia Mieszkaniowa „ROW” posiada do kupienia wolne mieszkania na prawie odrębnej własności

czytaj więcej
wrz 4

Przetarg na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za lata 2023-2025

Zapraszamy do składania ofert.

czytaj więcej